Voor een opdrachtgever zoeken wij een ICT-beheerder die een ‘moderne werkplek’ kan beheren en verbeteren in de buurt van Veghel. Naast de moderne werkplek bieden wij een VDI-omgeving aan voor gebruikers. De bedoeling voor de komende tijd is om de moderne werkplek verder uit te breiden met applicaties en functionaliteiten die nu enkel in de VDI-omgeving bruikbaar zijn, zodat op termijn de VDI-omgeving overbodig is.
De opdracht omvat de volgende taken:
- Voorbereiden en configureren van applicaties (setup taken of packaging) voor optimale distributie naar de moderne werkplek via het Liquit-platform.
- Samenwerken met eindgebruikers om applicaties te testen op compatibiliteit en functionaliteit binnen de moderne werkplekomgeving.
- In samenwerking met het netwerkbeheer de VPN-infrastructuur configureren om het gebruik van on-premise applicaties mogelijk te maken op de moderne werkplek.
- Adviseren over ICT-systemen, netwerken en applicaties om de moderne werkplek ervaring te verbeteren en de productiviteit te verhogen.
- Herkennen, onderzoeken en oplossen van complexe technische problemen met betrekking tot applicaties en systemen.
- Actief beheren van moderne werkplekken met behulp van Intune, waarbij je ervoor zorgt dat alle Windows clients up-to-date, beveiligd en optimaal presterend zijn.
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor de servicedesk bij het beheren van mobiele apparatuur via Intune, inclusief probleemoplossing en technische ondersteuning.
Wie ben jij?
- Je hebt aantoonbare kennis op het gebied van bovengenoemde taken, bij voorkeur ondersteund door relevante certificeringen.
- Je hebt ten minste 5 jaar werkervaring in een relevante functie, wat je expertise en inzicht in het vakgebied onderstreept.
- Je hebt ervaring met het beheren en ondersteunen van remote en hybride werkplekken.
- Je bent bekend met Microsoft 365 beheer, inclusief Teams en SharePoint.
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau binnen het vakgebied.
- Je bent bedreven in het signaleren van problemen en herkent belangrijke informatie om doeltreffende oplossingen te vinden.
- Als aanpakker met een proactieve houding ben je vastberaden om taken aan te pakken en verbeteringen voor te stellen.
- Flexibiliteit in je werktijden stelt je in staat om te voldoen aan de behoeften van de organisatie en veranderende omstandigheden.
- Je bent een expert in je vakgebied en werkt zelfstandig, maar zoekt ook actief de samenwerking op met collega’s.
- Het vertalen van de behoeften van de klant naar praktische en technische oplossingen is een van je sterke punten.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en in staat om hybride samen te werken met de organisatie, zowel op locatie als op afstand.
- Je bent gedreven om voortdurend bij te leren en up-to-date te blijven met de nieuwste technologische ontwikkelingen.
- Je hebt een hoop enthousiasme voor het delen van kennis en ervaringen met collega’s om de teamvaardigheden te versterken.
Meer informatie: Voor vragen over deze vacature kan je mailen naar [email protected] of bellen naar +31 35 208 3718